Kære PLØKS'er.
 
Vi afholder igen i år vores traditionelle totalkonkurrence – denne gang søndag den 13. november.
Der er mange formål med konkurrencen:
  • Skabe et arrangement som vi kan være fælles om og som sætter PLØKS ”på landkortet”
  • Få en god oplevelse og en klatredag med andre entusiatiske klatrere
  • En anledning til at få ryddet hallen, vaske greb og få etableret nogle nye spændende ruter.
Et sådan arrangement kræver dog en frivillig indsats af klubbens medlemmer for at det kan lade sige gøre. Der nogle roller som skal besættes samt et behov for mange ”hænder” til den store opgave med at rydde hallen, vaske og sortere greb.
Følgende roller skal besættes:
  • Grebnedtagning/vask: Arrangere weekend med nedtagning og vask
  • Café: Sørge for mad og bemanding i cafeen på selve konkurrencedagen
  • Kommunikation:Sørge for opmærksomhed om konkurrencen på andre klubbers website, internt i klubben og mod forbundet.
  • Stævneskretær: Sørge for pointsytem, registrering af deltagere, præmier
Der kræves ingen særlige forudsætninger for at besætte disse roller, da der er masser af viden om, hvad der skal gøres, pointsystem foreligger allerede osv. Kontakt mig per@ploeks.dk hvis du er interesseret - DER ER BRUG FOR DIG!
 
Sidst men ikke mindst er der brug for alle de hænder vi kan mobilisere til grebsnedtagning og vask – det bliver fredag den 28. oktober eftermiddag og aften, samt lørdag den 29. oktober hele dagen. Så hvis du vil gøre en indsats for klubben og sikre rene greb til nye spændende ruter i klubben, så sætter du kryds i kalenderen de dage! Skriv dig også gerne på sedlen i klubben, så vi kan se hvor mange der kommer. Klubben sørger for en bid mad og lidt drikke undervejs til alle aktive.
 
Klatrehilsner
Per - formand

Du finder os her

PLØKS - Skovlunde klatreklub
Lundebjerggårdsvej 7
2740 Skovlunde info@ploeks.dk Se på Google Maps
PLØKS - Skovlunde Klatreklub - Skovlundehallen - Lundebjerggårdsvej 7 - 2740 Skovlunde - info@ploeks.dk