Kære medlem.

Vi er glade for at vi nu endelig kan meddele, at vi har fået nyt administrationssystem og ny hjemmeside i PLØKS! Det betyder dog, at vi bliver nødt til at bede dig om, “at melde dig ind på ny”. Vi beklager ulejligheden, og håber på din forståelse for, at det er nødvendigt med et nyt system. Så kan vi nemlig koncentrere os om det der har direkte med klatring at gøre.

Det er vigtigt, at du reagerer på dette brev inden udgangen af marts, for at bevare dit medlemsskab af PLØKS. Som tak kvitterer vi med 50,- kr. rabat på kontingentet for 2016 og naturligvis ikke noget indmeldelsesgebyr!

I dette brev vil vi forklare dig om alle de nye procedurer og tiltag:

  • Hvordan melder du dig ind på ny
  • Ret din profil
  • Billede på din profil
  • Medlemskort
  • Hjemmeside
  • Kalender

Det nye administrationssystem hænger sammen med Dansk Klatreforbund. Du vil således skulle bruge den samme profil, som medlemsprofil i PLØKS, og til at tilmelde dig aktiviteter, ture og kurser gennem forbundet.

I den første tid, vil der være flere ting, som ikke er helt oppe at kører på den nye hjemmeside. Det gælder bl.a. menupunkterne ”Bestyrelse” og ”Personer” som begge er afhænge af at de respektive personer får sig ”meldt ind”.

Vi håber, at du vil tage godt imod de nye løsninger og vil naturligvis gerne hjælpe hvis det driller i starten. Fang os i klubben eller find vores kontaktoplysninger på hjemmesiden ploeks.dk.

Mange hilsner
  • Bestyrelsen
  • Per Thellersen, formand
  • Mads Thygesen, næstformand
  • Christian Jensen, kasserer
  • Dennis Waldemar, webmaster
  • Henrik Bruun
  • Heidi Nørregaard


Hvordan melder du dig ind på ny

  • Der er to step: 1 - Opret profil og 2 - betal kontingent.
  • På vores nye hjemmeside (adressen er den samme; ploeks.dk), klikker du på "Bliv medlem" og følger vejledningen på skærmen.
  • Har du allerede en profil (f.eks. hvis du har tilmeldt dig noget gennem Dansk Klatreforbund inden for det sidste år), logger du bare på og bruger denne profil. Du skal kun have én profil. Det er vigtigt at du tjekker din profil og evt. retter den til med de rigtige oplysninger inden du betaler kontingent.
  • I vejledningen kan du læse om hvordan kontingentet fremover trækkes og som det fremgår af teksten er familiemedlemsskab naturligvis stadig muligt.
  • Frem til april vil der ikke blive opkrævet “indmeldelsesgebyr”, så alle gamle medlemmer kan melde sig ind på ny uden at skulle betale ekstra.
  • Det var det! Nu er du medlem igen - og det er vi glade for!

Ret din profil

  • Du kan altid gå ind og rette i din profil ved at logge på hjemmesiden.
  • Du kan naturligvis også få tilsendt dit brugernavn og adgangskode hvis du skulle glemme det.
  • Det er vigtigt at du altid sørge for at holde din profil opdateret, da vi ellers ikke kan kontakte dig. Vær især opmærksom på at opdatere din mailadresse. Mail og hjemmeside er vores primære kommunikationsveje.

Billede på din profil

  • Vi vil meget gerne have at du sætter et vellignende portrætbillede på din profil ved at rette din profil (det kan ikke gøres samtidig med oprettelsen, men skal gøres bagefter ved at "rette" din profil).
  • For vægvagter, trænere, instruktører, udvalg, bestyrelse etc. er det “et krav” med billede på profilen - lige som vi tidligere har taget billeder af jer til opslagstavlen i klubben.

Medlemskort

  • Vi får også nye medlemskort! Det bliver plastikkort som gerne skulle holde sig pænere end vores gamle “hjemmelavede” kort.
  • Fremover får du et nyt medlemskort hvert år i stedet for det gamle klistermærke system. Derfor vil de også være forsynet med udløbsdato.
  • Du skal selv hente dit medlemskort i klubben ved henvendelse til vægvagten. Du vil modtage en mail når kortet er klart til afhentning.
  • Du har mulighed for at få skrevet dit uddannelsesniveau på medlemskortet så du kan bruge det som “dokumentation” i andre klatreklubber o.l. Der kan f.eks. stå: Kursus 1, Kursus fra inde til ude, Instruktør 3, KKI, etc. Vi skriver naturligvis kun ting på som vi kan stå inde for. Ønsker du at få tilføjet noget i feltet “uddannelse”, skal du sende en mail til Dennis, dennis@ploeks.dk.Hvis du besidder en “tillidspost” i klubben (vægvagt, instruktør, træner, udvalg, bestyrelse) vil det også fremgå af medlemskortet, og selve kortet vil have en anden farve så det er lettere for alle i klubben at se hvem man kan henvende sig til.
  • Er der fejl på dit medlemskort, må du meget gerne henvende dig - og så retter vi det med det samme.

Hjemmeside - ploeks.dk

  • Vores hjemmeside er også blevet skiftet ud; helt nyt design og nye funktioner - samme adresse; ploeks.dk
  • Det eneste der ikke er flyttet over fra den gamle hjemmeside er forummet, da det ikke er vore opfattelse at det blev brugt. Til gengæld er vores Facebook side blevet integreret på forsiden af ploeks.dk
  • Alle oplysninger om klubben skulle nu gerne være at finde på hjemmesiden - både for gamle og nye medlemmer.
  • Det er via hjemmesiden og mails vi fremover kommunikerer med klubbens medlemmer.
  • Det er tanken at den nye hjemmeside skal være meget mere "levende" end den gamle. Du må meget gerne bidrage med billeder, artikler, ideer og andet som kan komme fællesskabet til gode.

Kalender

  • Vores kalender, hvor vægvagter og arrangementer fremgår, er også blevet skiftet ud til en mere tidssvarende løsning
  • Alle har mulighed for at "abonnere” på kalenderen og på den måde få den integreret i sin egen kalenderløsning f.eks. Outlook eller Apple Kalender. Adressen kan ses under kalenderen på hjemmesiden.
  • Vægvagter (og andre der skal have adgang til at skrive i kalenderen skal henvende sig til Dennis, dennis@ploeks.dk. Der er to mulige løsninger: At logge på kalenderen på google.com/calendar (eller trykke på “+” nederest på kalenderen), med et fælles login man får tilsendt. Den anden mulighed er at få “delt” kalenderen direkte til sin egen google kalender.

 

 

Du finder os her

PLØKS - Skovlunde klatreklub
Lundebjerggårdsvej 7
2740 Skovlunde info@ploeks.dk Se på Google Maps
PLØKS - Skovlunde Klatreklub - Skovlundehallen - Lundebjerggårdsvej 7 - 2740 Skovlunde - info@ploeks.dk